Uitnodiging informatie en inspiratie bijeenkomst Tajiri 100 jaar.

Shinkichi Tajiri werd op 7 december 1923 in Los Angeles geboren. En groot deel van zijn leven, van 1956 tot zijn overlijden in 2009, heeft hij gewoond en gewerkt in Baarlo in huize Scheres. In herinnering aan zijn leven en werk organiseert Stichting Kunst en Cultuur Baarlo in overleg met de familie Tajiri een jubileumjaar.

We willen dit graag doen samen met inwoners en geïnteresseerden. We organiseren daarom een informatie en inspiratie bijeenkomst op donderdag 16 maart vanaf 19.30 uur in het kerkzaaltje van de Parochiekerk H. Petrus aan Markt 3 in Baarlo.

In opdracht van de stichting, wil het comité Tajiri 100 jaar dat de organisatie van het jubileumjaar vorm geeft op deze avond, ideeën verzamelen op welke manier u uw steentje hieraan kan bijdragen. Deze ideeën worden met reeds geopperde activiteiten zo goed mogelijk gecombineerd.

Het zou fijn zijn als jullie even laten weten of je op 16 maart aansluit, zodat we weten op hoeveel personen we kunnen rekenen. Mocht je een organisatie vertegenwoordigen en/of zelf niet kunnen komen, dan vragen wij vriendelijk om deze uitnodiging door te sturen naar personen die hiervoor mogelijk geïnteresseerd zijn.

Met hartelijke groet,

Comité Tajiri 100 jaar

(Marcel Kleinen, Hilde Schiphouwer, Jan Wijnhoven, Paul Stevens, Sandra van Rijthoven, Miriam Lormans, Ton van Daelen en Paul Berden)

0 opmerkingen